• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
12
فرمانده انتظامی پایتخت

پلیس در فضای حقیقی و مجازی آماده و هوشیار است

  • کد خبر : 105
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
پلیس در فضای حقیقی و مجازی آماده و هوشیار است
دستگیری اراذل و اوباش در طرح اقتدار 3 نمونه‌ای از عملکرد پلیس در این زمینه است؛ چرا که در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که اراذل و اوباش چگونه دست به تخریب و درگیری زده و به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کردند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص فضاسازی‌ دشمن در فضای مجازی مبنی بر انجام تجمع، تحصن و … اظهار داشت: پلیس کاملاً آماده است و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

فرمانده انتظامی پایتخت با تأکید بر این مطلب که پلیس به صورت شبانه‌روز فضای مجازی و حقیقی را تحت کنترل داشته و هوشیار است، تصریح کرد: اراذل و اوباش بدانند که پلیس به طور جد با هرگونه اقدام اغتشاشگرانه برخورد خواهد کرد. سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص فضاسازی‌ دشمن در فضای مجازی مبنی بر انجام تجمع، تحصن و … اظهار داشت: پلیس کاملاً آماده است و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

فرمانده انتظامی پایتخت با تأکید بر این مطلب که پلیس به صورت شبانه‌روز فضای مجازی و حقیقی را تحت کنترل داشته و هوشیار است، تصریح کرد: اراذل و اوباش بدانند که پلیس به طور جد با هرگونه اقدام اغتشاشگرانه برخورد خواهد کرد.

وی گفت:‌ دستگیری اراذل و اوباش در طرح اقتدار 3 نمونه‌ای از عملکرد پلیس در این زمینه است؛ چرا که در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که اراذل و اوباش چگونه دست به تخریب و درگیری زده و به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کردند.

سردار رحیمی خطاب به اوباشگران، اراذل و اوباش اعلام کرد: پلیس با قاطعیت و هوشیاری در صحنه حضور دارد و اجازه گردنکشی به اراذل و اوباش را نمی‌دهد. وی گفت:‌ دستگیری اراذل و اوباش در طرح اقتدار 3 نمونه‌ای از عملکرد پلیس در این زمینه است؛ چرا که در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که اراذل و اوباش چگونه دست به تخریب و درگیری زده و به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کردند.

سردار رحیمی خطاب به اوباشگران، اراذل و اوباش اعلام کرد: پلیس با قاطعیت و هوشیاری در صحنه حضور دارد و اجازه گردنکشی به اراذل و اوباش را نمی‌دهد.

لینک کوتاه : http://www.safareamn.ir/?p=105

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1