• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
19
رییس پلیس راهور ناجا:

توقف تولید پراید در کشور

  • کد خبر : 739
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۲۲
توقف تولید پراید در کشور
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که برابر تعهدات طرف خودروساز، تولید پراید به نیمه دوم سال ۹۹ نخواهد رسید.

به گزارش سایت سفر امن، سردار سید کمال هادیانفر درباره سرانجام خط تولید پراید و پژو که بنا بود در سال ۹۹ متوقف شود، گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت و با تحلیل صحیحی که ما از تصادفات داشتیم، همچنین در جلسات مختلف با معاون اول رییس جمهور، وزیر صنعت و معدن، مدیران سایپا و ایران خودرو و دیگر مسئولان تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

وی ادامه داد:‌ در مورد خودروی پراید، در حال حاضر دو مدل  آن دیگر تولید نشده و خط تولیدش متوقف شده است. یک مدل که سال قبل خارج شد و یک مدل هم همین دو هفته قبل آخرین تولیدش انجام و رسانه‌ای هم شد.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: ‌تنها پراید ۱۳۲ مانده که طبق گفته مدیران شرکت، تعدادی تعهد از گذشته دارد که به زودی آنها را تحویل داده و به ما تعهد کردند تا قبل از پایان نیمه اول سال و آخر مرداد ماه خط تولید آن را هم جمع کنند. به این ترتیب دیگر در نیمه دوم سال خط تولید پراید را نخواهیم داشت.

هادیانفر افزود: ‌در مورد سواری پژو ۴۰۵ هم جلسه‌ای با مدیران ایران خودرو داشتیم، آنها هم تعهداتی داشتند اما گفتند که به زودی این خودرو را هم از رده خارج خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ‌همچنین در جلسه‌ای با حضور وزیر صمت و فرمانده ناجا بنده تاکید کردم که خودروسازان باید خودروهای مناسبی با ایمنی بالا برای جایگزینی پراید پیش‌بینی کنند که اعلام شد این موارد در دستور کار قرار دارد و حتی ایران خودرو، خودروی جایگزین را هم مشخص کرده است.

لینک کوتاه : http://www.safareamn.ir/?p=739

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0