• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13

افزایش پروازهای فرودگاه تبریز در مسیر مشهد

  • کد خبر : 833
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
افزایش پروازهای فرودگاه تبریز در مسیر مشهد
مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از افزایش پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز در مسیر مشهد با برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی سپهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سفر امن، رامین آذری اعلام کرد: پرواز مشهد- تبریز- مشهد با شماره پرواز ورودی ۴۳۵۶ و خروجی ۴۳۵۷ توسط شرکت هواپیمایی سپهران با هواپیمای B۷۳۷ آغاز شده است.

وی افزود: این پروازها در مسیر مشهد- تبریز- مشهد در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا پیش از این پروازهای فرودگاه تبریز در مسیر مشهد همه روزه توسط شرکت های هواپیمایی آتا، ایرتور و معراج برقرار بود.

هواپیمایی سپهران یکی از شرکت های هواپیمایی تازه تاسیس در ایران است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت خاص، بومی استان فارس است 

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در ارتفاع ۱۴۹۴ متری از سطح دریا در زمینی به مساحت ۵۲۹ هکتار در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته فعال است.
این فرودگاه با روزانه ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) که بیشتر از مبدا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود، نقش بسیار مهمی دارد.

لینک کوتاه : http://www.safareamn.ir/?p=833

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0