• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
10

خرید اینترنتی در آذربایجان‌غربی ۲.۳ برابر شد

  • کد خبر : 836
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
خرید اینترنتی در آذربایجان‌غربی ۲.۳ برابر شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طی یک‌ماه گذشته، تعداد بسته‌های خرید اینترنتی در این استان به ۶۵ هزار و ۸۰۱ مورد رسیده که ۲.۳ برابر مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری سفر امن، قاسم جلیلی‌نژاد ظهار داشت: این میزان طی مدت مشابه سال گذشته ۲۸ هزار و ۱۹ مورد بود که در اثر  بروز بیماری کرونا با رشد فزاینده در ابتدای سال جاری روبرو شده است.

وی ادامه داد: الگوی خرید مردم بعد از شیوع بیماری کرونا تغییر کرده و مردم طی این مدت تلاش کرده اند تا نیازمندی‌های خود را با استفاده از بستر خرید اینترنتی تامین کنند.

وی با اشاره به توزیع سیم کارت‌های ثبت‌نام شده در راستای کمک به مردم برای دریافت وام یک میلیون تومانی در روزهای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای توزیع سیم کارت‌های سرپرست خانوار بیش از ۲۰ هزار عدد سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل در سطح استان توزیع شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: همچنین سیستم مکانیزه ارسال مدارک از طریق اتوماسیون و صدور سند مالکیت تک برگی توسط اداره کل ثبت اسناد و توزیع آن توسط همکاران نامه رسان در سطح شهرستان ارومیه راه‌اندازی شده است.

جلیلی‌نژاد تاکید کرد: باقی شهرستان‌ها نیز تا پایان خردادماه جاری به این سیستم مکانیزه مجهز می‌شوند.

به گزارش ایرنا، زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارایه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه دولت الکترونیک و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

بیماری کرونا از اوایل اسفند امسال در کشور شایع شده و تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر در کشور به آن مبتلا شده اند که حدود ۲.۵ درصد کل آمار جهانی است.

لینک کوتاه : http://www.safareamn.ir/?p=836

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0