• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
15

۲۷ دستگاه خودرو خارجی احتکاری در بوشهر کشف شد

  • کد خبر : 843
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
۲۷ دستگاه خودرو خارجی احتکاری در بوشهر کشف شد
فرمانده انتظامی استان بوشهر از احتکار ۲۷ دستگاه خودرو خارجی به ارزش ۳۲۴ میلیارد ریال در شهرستان "بوشهر" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سفر امن، سردارخلیل واعظی سه‌شنبه‌ شب به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در راستای برخورد با محتکران،با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی خود از احتکار خودروهای خارجی صفرکیلومتر توسط فردی در یکی از انبارهای سطح شهر بوشهر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در این خصوص با هماهنگی و اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار یاد شده بازدید به عمل آوردند که پس از بررسی دقیق انجام شده تعداد ۲۷ دستگاه خودرو خارجی کشف شد.

واعظی ادامه داد: نگهداری این خودروها برابر نظر کارشناسان غیرقانونی و مصداق احتکار و اخلال در بازار فروش این اقلام بوده و در همین رابطه پس از هماهنگی با مقام قضائی این انبار پلمب و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تقدیر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

لینک کوتاه : http://www.safareamn.ir/?p=843

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : 0