• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
16

هواشناسی برای بوشهر گرد و خاک پیش بینی کرد

  • کد خبر : 846
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
هواشناسی برای بوشهر گرد و خاک پیش بینی کرد
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ظهر روز فردا تا روز دوشنبه هفته آینده با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی علاوه بر مواج و متلاطم شدن خلیج فارس خیزش گرد و خاک در سطح استان دور از انتظار نیست.

به گزارش پایگاه خبری سفر امن، پیام مساعدی افزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد تا اوایل هفته پیش رو دمای هوا در استان بوشهر روند افزایشی خواهد داشت و در برخی روزها بویژه پایان هفته جاری در مناطق غیر ساحلی دما به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد، در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در بعدازظهر افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی و و صبحگاه در برخی نقاط وقوع پدیده مه پیش بینی می‎شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و از فردا روی دریا در جنوب استان گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده  ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از ظهر فردا در فاصله از سواحل جنوبی استان تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۱۸ دقیقه، جزر دریا ۱۳:۰۶و مد دوم ۱۸:۳۳ خواهد بود.

لینک کوتاه : http://www.safareamn.ir/?p=846

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0