• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
17

۲۷۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در هرمزگان شناسایی شد

  • کد خبر : 849
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
۲۷۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در هرمزگان شناسایی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن ۲۷۳ مورد دیگر در استان آمار ابتلای قطعی به کرونا در هرمزگان به ۴۰۱۷ نفر رسید.

 به گزارش پایگاه خبری سفر امن، حسین فرشیدی سه شنبه شب در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۳ هزار و ۶۶۲ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی بستری شده‌اند که ۳ هزار و ۲۱۹ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۲۱۰ نفر همچنان بستری، ۱۵۹ نفر ایزوله، ۲۱ نفر در «آی. سی. یو» و ۳۰ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه آنهایی که علائم کرونا ندارند جهت نمونه گیری به مراکز سلامت استان مراجعه نکنید، اظهار داشت: ۲۰ هزار و ۱۳۵ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۴۲۹۰ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان به ۵۵ نفر رسیده است، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته مرد ۵۸ ساله ساکن بندرلنگه بستری در بستک بدون بیماری زمینه ایی و مرد ۷۱ ساله از بندرعباس با سابقه بیماری قلبی و ریوی فوت کردند. تا کنون ۶۲ مورد مرگ مشکوک به کرونا داشته ایم.

وی با ابراز تأسف از شیب سریع ابتلاء به کرونا در استان هرمزگان طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: تعداد ۲۷۳ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که از این تعداد ۱۲۰ زن و ۱۵۳ مرد بوده است که میانگین سنی این افراد ۱۵۳ نفر چهل سال و به پایین و ۱۲۰ نفر چهل و یک سال و بالاتر هستند.

فرشیدی خاطرنشان کرد: این تعداد ۱۴۹ نفر از شهرستان بندرعباس، ۱ نفر از جاسک، ۱۵ نفر از قشم، ۵ نفر از بستک، ۱۷ نفر از لنگه، ۳۲ نفر از رودان، ۲۴ نفر از بندر خمیر، ۳ نفر از کیش، ۲۵ نفر از میناب و ۲ نفر از حاجی آباد به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۲۹۵۷، میناب با ۳۷۰، رودان با ۲۲۶، قشم ۲۱۵، بندر خمیر با ۱۵۶، بندرلنگه با ۱۰۹، حاجی آباد با ۱۱۱، کیش با ۶۲، پارسیان با ۲۱، بستک ۳۱، جاسک ۲۵ و سیریک با ۳ و بشاگرد ۴مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

لینک کوتاه : http://www.safareamn.ir/?p=849

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 11انتشار یافته : 0